Nieuw onderwerp beginnen

Geen knoppen op display na installatie

Ik heb het idee dat ik iets over het hoofd zie. Installatie van een nieuwe TS vanmorgen is gelukt. Alles doet het, standaardprogramma gemaakt etc. Alleen is op het display alleen de temperatuur te zien, niet de 4 touch-knoppen.

Ik dacht eerst dat het aan de handmatige aanpassing van de temperatuur lag die ik hadgedaan, maar nu de TS gewoon het programma volgt zijn de knoppen nog steeds niet te zien.

Toen ik net na installatie de reset-knop even kort indrukte voor het IP-adres, lichtten de knoppen even op, dus qua hardware is het geen probleem.

Moet ik nog ergens een kinderslot eraf halen of een vinkje zetten?

1 persoon heeft dit probleem

Ik heb het zelfde probleem, geen knoppen na installatie.

Ook even de reset knop geprobeerd. Die laten ook bij mij de knoppen oplichten waarna ik ze ook kan bedienen. Echte na het doven zijn ze niet meer volgens aanraken scherm op te roepen. Misschien wat mis met de touch screen?

Heb je het beschermfolie al van de ThermoSmart afgehaald? Het kan ook zijn dat de initialisatie van de touch interface niet helemaal goed is verlopen. Klik daarom de ThermoSmart even kort los en vast zonder de voorkant aan te raken. Dit zou het probleem moeten oplossen.

Folie is er af. Procedure doorlopen. De knopen lichten even op maar de touch werkt nog steeds niet helaas.

Het folie eraf halen hielp bij mij :). Maar het ding is niet echt gevoelig. Pas als ik met de volle duim erop druk, lichten de knoppen op. Als je het weet is het niet moeilijk om ermee te werken. NB: ik had een ticket aangemaakt, omdat ik geen reactie zag op dit forum; klantenservice reageerde mooi snel.
Het is belangrijk om bij het los- en vastklikken de voorkant van de ThermoSmart even niet aan te raken. Wacht een minuut met bedienen.

Ik ga het nog eens proberen.

Aha, voor elkaar. Eerst deed hij nog steeds niks maar ik ben er achter gekomen dat je in de buurt van de knoppen moet aanraken om ze te activeren. Had ik dit kunnen weten of is het exemplarisch?

Verder doet hij het als een speer hoor! Lekker warm in huis :)

Aanmelden of registreren om een reactie te posten