Nieuw onderwerp beginnen

Plug in voor Home Assistant

Zijn er al ideeen om een plug-in te schrijven voor Home Assistant ? https://home-assistant.io/.

Lijkt me een goede set voor ThemoSmart ... gratis reclame als je daar in het lijstje komt te staan. 

Hoe krijg ik thermosmart geconfigureerd in Home Assistant? (V 0.94.3)

Alleen maar door het gebruik te maken van ifttt kan je de thermosmart aansturen. Ik heb net in de google home ondersteunde apparatenlijst gekeken en thermosmart staat er niet tussen.
Hoi Philip, Ik heb zelf gister met succes de ThermoSmart kunnen koppelen native aan m'n Google Assistant. Ik heb de assistant op Engels staan weet niet of dat een verschil maakt. De service staat onder de naam: Mein Thermosmart. Dus in het Duits. Maar werkt perfect!

1 persoon vindt dit leuk
Hey Barry, bedankt voor de tip. Raar dat het onder een duitse naam staat. Mijn assistent staat op Nederlands (België) en het werkt ook dus taal maakt blijkbaar zoveel niet uit.

zou iemand het mij een beetje kunnen uitleggen hoe ik het voor mekaar kan gaan krijgen?

ik begrijp het niet momenteel:D

gr arnold 

@Arnold, Op Android werkt het als volgt: - Open de Google Home app - Vanuit het Home tabblad, tik op 'Add' - Ga naar 'Setup device' - Kies 'Have something already setup ... ' - Scroll / zoek naar 'Mein Thermosmart' (ja, mein geen mijn) en tik deze aan - Volg de instructies op je scherm (je moet onder andere inloggen met je Thermosmart account) Zie je Mein Thermosmart niet in de lijst staan? Dan moet je je telefoon op Engelstalig instellen en de cache van de Google Home App wissen vanuit het instellingen menu van je telefoon. Op iPhone werkt het vast op een soortgelijke manier.
Thanks voor de uitleg ik ga er morgenavond even mee aan de gang. En kan ik dan gewoon de temperatuur omhoog en om laag zetten in het Engels of ook in het Nederlands En welke Comando's kan ik gebruiken daarvoor?
Je kunt mein thermosmart met de nederlandse instellingen vinden. Ik gebruik vaak 'zet thermosmart op 19 graden'. Werkt als een tierelier.

niceeeeeee :D

thanks het werkt echt top :D

Aanmelden of registreren om een reactie te posten