Nieuw onderwerp beginnen

(Financiële) bedrijfsinformatie

Beste bestuurders,

Ik ben wel nieuwsgierig hoe jullie het bedrijfseconomisch vergaat. Nu kan ik de gedeponeerde jaarrekeningen van 2014 en 2015 gaan opvragen bij de KvK maar wellicht willen jullie zelf wat openheid van zaken geven. Dit hoeft wat mij betreft niet uitgebreid. Wij als gebruikers van de TS hebben er alle belang bij dat het jullie financieel voor de wind gaat en dit mooie project succesvol is én blijft!

Groet,

Gosse

Zonet het verhaal ove Revolve weer ergens gelezen (http://ifixit.org/blog/8182/nest-bricks-revolv/). Smengevat: bedrijf besluit niet alleen ondersteuning te stoppen maar het hele apparaat te blokkeren.

Het wordt steeds duidelijker dat het hele IoT hangt aan de ondersteuning van de software.

Daarom vind ik bovenstaande vraag een legitieme voor de klanten.

Met de start van ThermoSmart liep er nog een discussie over wat er zal gebeuren mocht ThermoSmart failliet gaan, blijft de server dan draaien (en de ketel stoken). Er werd nagedacht over escrow overeenkomsten of open-source software.

Daarom voeg ik graag deze vraag toe: Hoe is momenteel de toekomstbestendigheid van ThermoSmart op softwarevlak geregeld? En als die niet is geregeld, welke plannen zijn er dan en wanneer komen deze tot uitvoer.

Goedemiddag,

Een reactie namens of van het management wordt gewaardeerd!

Met vr. groet van een tevreden klant

Denk dat ik mijn thermosmart maar op marktplaats ga zetten. Klinkt niet erg hoopvol als er helemaal geen reactie komt van thermosmart. Ook op andere vragen wordt nauwelijks gereageerd.
Wanneer er geen antwoord komt kan ik begrijpen dat dit voor onzekerheid kan zorgen, daarom excuses voor het late antwoord. Ik kan jullie verzekeren dat het op dit moment prima gaat met ThermoSmart, de ontwikkelingen zijn nog in volle gang. Zo zijn we bezig met de uitbreiding naar het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en België. Zie ook onze nieuwe handleiding. Wat betreft de vraag van Bas omtrent de toekomstbestendigheid kan ik je helaas op dit moment niet meer vertellen dan er al bekend is. Mocht er nieuwe informatie bekend worden dan laten wij jullie dit uiteraard weten via de nieuwsbrief.
Aanmelden of registreren om een reactie te posten