Nieuw onderwerp beginnen

Gebruik geen leestekens in Wifi Wachtwoord

Na de installatie van mijn woning dekkende wifi installatie wilde ik de UPC wifi uitschakelen en de Thermosmart over de nieuwe Wifi laten lopen.

Ik had een wachtwoord gedefinieerd met aan het uiteinde een uitroepteken.

Mijn smartphone en tablet hebben daar geen probleem mee en werken via de nieuwe wifi verbinding. De Thermosmart was niet aan de praat te krijgen, het SSID kwam in de thermostaat maar het IP Adres bleef standaard wat zoveel betekend als je hebt het verkeerde wachtwoord ingegeven. Dit was niet het geval.

Ik heb de Thermosmart weer via de UPC Wifi geconnect met een wachtwoord zonder leesteken en kawel hij werkte weer online.

Oplossing is gebruik GEEN leestekens in het wachtwoord.

Beste, Ik heb een nieuwe internetprovider. Ik moet van ziggo een leesteken gebruiken in mijn wifi wachtwoord. Maar dat pakt thermosmart niet, want pakt geen leesteken. Hebben jullie hier een oplossing voor?

Ik kreeg het toch voor elkaar een wachtwoord in te voeren zonder leesteken bij Ziggo. Maar hij herkent nog steeds mijn wachtwoord niet (telefoon, tablet en laptop wel). 

Dank voor het melden van deze oplossing! We gaan dit nader onderzoeken en je oplossing toevoegen aan de supportdatabase.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten