Nieuw onderwerp beginnen

IFTTT overrules de TS?

Ik heb een geofence ingesteld in IFTTT waarbij het SP op 19gr gezet wordt zodra ik het gebied inrij.

Dat gebeurde vanmiddag toen SP op 20,5 stond (comfort) en IFTTT heeft toen programma gepauzeerd en SP op 19gr gezet.

Daarna heb ik programma weer opgestart en in portal zie je netjes dat ie op een comfort blok staat: 20,5gr.

Maar de grafiek laat zien dat het SP op 19 graden blijft staan.....en het wordt ook niet warmer dan 19 gr op het moment.

Blijft de TS nu tot in der eeuwigheid op 19gr staan?

Kan ik bij IFTTT ook nog instellen dat ie na ongeveer een uur weer met het normale programma verder moet gaan?

png

Zojuist  heeft IFTTT wederom het SP op 19gr. gezet (rijkelijk aan de late kant....ik was al thuis) en nu ook op handbediend.

Programma staat op "actief" en "Huidig programma" staat op "handbediend".

Is dat niet wat tegenstrijdig?

Om nu weer terug in het programma te komen moet ik eerst programma pauzeren en weer opstarten.....

Dat heb ik dus gedaan op mijn smartphone, en daar stond als SP 12gr en huidig programma: anti-vries.

Wanneer ik echter in de portal kijk, is het SP gewoon op 19gr blijven staan (het SP door IFTTT ingesteld).

Ik vond het al wat vreemd dat de CV bleef branden (rode LED) nadat ik SP op 12gr gezet had....en dat ik geen melding kreeg bij IFTTT over een programmaverandering....maar het is niet zichtbaar of je commando's daadwerkelijk aangekomen zijn.

Nu dus een nachtje voor jmdka aan het verwarmen geweest.

png
Aanmelden of registreren om een reactie te posten