Nieuw onderwerp beginnen

WiFi verbinding verbroken......maar toch niet???

Op mijn MacBookPro krijg ik de melding dat wifi verbinding verbroken is.

De uil kijkt niet blij.....

Maar wanneer ik instellingen verander op de MBP zie ik dat meteen ook veranderen op de iPhone.

Opnieuw aanmelden laat de wifi foutmelding even verdwijnen...en de juiste tijd verschijnt weer....maar hij gaat ook meteen op handbediend met een SP van 30gr....

Op de iPhone ziet alles er netjes uit.....maar SP op TS blijft 30 gr aangeven.

Na een beetje rommelen krijg ik het SP wel weer lager, maar niet volgens het schema.

Wanneer ik op de i druk, geeft ie aan dat SP 20gr is, en dat volgende blok om 16:00 begint met SP van 20gr. 

Volgens de portal staat ie (SP) echter op 18gr???

Je kijkt even niet en hij staat weer op handbediend en SP 23,5.......

Schiet mij maar lek......

Tevens is de display niet juist gemonteerd in de behuizing: kieren en scheef.....

Ik kan natuurlijk retourneren, maar dan zit ik weer een paar dagen zonder thermostaat. En moet ik waarschijnlijk weer opnieuw beginne, want: andere hardware ID.

jpg
(1.11 MB)

Inmiddels weer een paar uur aan het stoeien.....hij springt telkens op manual/SP 5 gr en de wifi verbinding valt zee regelmatig weg.....maar toch niet.....

Ik heb inmiddels een retourmelding geplaatst bij Coolblue....maar echt vrolijk wordt je daar niet van: TS moet retour gestuurd worden (compleet met alle andere spullen.....dus module weer er tussenuit halen....) opsturen, afwachten en een keer een vervangend exemplaar ontvangen....dan alles er weer tussen plakken en waarschijnlijk alles weer opnieuw instellen, want: andere hardware ID.

Ik word daar niet vrolijk van en de mensen van Coolblue waarschijnlijk ook niet....en alleen maar omdat de QC in Roemenië (of waar de TS-en ook in elkaar geplakt worden) van geen kant deugt.....

Behalve dat ie denkt dat hij offline is (zielig uiltje, maar geen witte LED, en veranderingen worden gewoon doorgevoerd...), valt ie zeer regelmatig in manual mode.

Je ziet dan allerlei tegenstrijdige info in de portal: huidige programma: comfort SP 20,5gr, programma gepauzeerd en SP is (ook) 5 gr.....gemeten temp is nu inmiddels 20gr.

Ikke nie meer begrijpt nie.

jpg
(99.1 KB)
Aanmelden of registreren om een reactie te posten