Nieuw onderwerp beginnen

Portforwarding

Ik overweeg de TS aan te schaffen maar wil eerst voldoende info verzamelen. Ik ben in het bezit van een huawei e5186 LTE router. Voor mijn situatie de enige optie. Ik woon nl. In een zgn. buitengebied en deze router maakt verbinding via het 4g netwerk. Nu wil ik graag de TS bedienen met mijn smartphone buiten het bereik van het wifi signaal (any where, any place dus) Vragen die ik heb zijn: Heeft iemand ervaringen met deze router icm de TS? Neem aan dat er poorten van de router moeten worden opengezet. Welke poorten zijn dit voor de TS? MIKE
1 opmerking

Voor zover ik weet hoef je geen poorten open te zetten. De TS werkt via een centrale server, en op die manier kan de TS zelf actief contact zoeken (dus door je router heen 'breken') met de server. Je kan zelf met je mobiele telefoon natuurlijk ook contact zoeken met die server (is gewoon een domein op het internet) en op die manier is het mogelijk om zonder ingewikkeld te doen contact te krijgen. (Mits de TS servers online zijn, en je thuis verbinding hebt natuurlijk).

Let er met je router op dat je geen 5ghz ondersteuning hebt, dus dat je (mogelijk ernaast) ook de 2.4 aan moet hebben staan. 

Aanmelden of registreren om een reactie te posten