Nieuw onderwerp beginnen

Basis temperatuur aanpassen

Goedendag,

Ik wil de temperatuur van het 'Basis' programma aanpassen. Wanneer ik echter op het 'vliegwiel' klik komt het invoervenster maar gedeeltelijk in beeld en blijft de rest verborgen achter mijn taakbalk met als gevolg dat ik niks aan kan passen. Ik heb dit nu op twee computers geprobeerd (thuis en werk). Is hier een oplossing voor? Of doe ik iets verkeerd?

PNG
(18.4 KB)

Hier hetzelfde probleem. Ik kon eerst met F11 in Internet Explorer volledig scherm openen, en toen lukte het net om op bevestig te klikken. Helaas is dat nu inderdaad niet meer mogelijk.

hier hetzelfde.. wilde de temperatuur omhoog zetten, maar dit werkt dus niet meer.
reactie van Thermosmart en oplossing is wenselijk!

Ik heb hetzelfde probleem als ik dingen wil aanpassen in de browser van mijn iPad. Zodra ik het in chrome op mijn iMac probeer werkt wel alles zoals het hoort.

inderdaad op de PC zowel in Firefox als Edge wel aan te passen.
Gisterenavond lukte dit niet bij me.....
ipad is nog niet mogelijk.

Ik gebruik de toetscombinatie ctrl (ingedrukt houden) en de - toets (eventueel meerdere keren) om het scherm kleiner te maken (bij mij in dit geval twee keer de - toets). Dan komt het schermpje boven "water"en kun je bevestigen.
Met de toetscombinatie ctrl en de 0 (getal) herstel je de grootte weer.
Met ctrl en (herhaaldelijk) de + knop vergroot je het scherm en kun je het temperatuurverloop nauwkeuriger bekijken.

Dit probleem met schalen is inmiddels bekend bij de websiteontwikkelaar. Er wordt gewerkt aan een oplossing.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten