Nieuw onderwerp beginnen

Windows Mobile app

Is er bekend of, en zo ja wanneer er een Windows Mobile app komt voor de ThermoSmart?

Ik weet dat ik in de minderheid ben met een Windows Mobile phone, maar het werkt gewoon erg fijn.

Een kennis van mij vond de TS erg mooi en interessant, maar zal hem pas kopen als de Windows Mobile App er is.

ThermoSmart is nu al gemakkelijk te bedienen via de webportal. De interface en de mogelijkheden van de webportal zijn min of meer vergelijkbaar met de Android applicatie. Wanneer u my.thermosmart.nl als bookmark plaatst op uw homescreen, kunt u de ThermoSmart snel en eenvoudig bedienen via uw Windows mobile phone.
Ik weet dat het een erg oud onderwerp is, maar kan de thermosmart ook via de portal op afstand bedienen? De Anna die ik nu heb kan dat alleen als ik op m'n wifi netwerk zit vandaar dat ik dit vraag

Ja dat kan. Je hoeft dus niet op je eigen wifi netwerk te zitten. De portal kun je via internet bij.

Nu maar hopen dat de beveiliging bij Thermosmart op orde is!

Iemand ervaring met windows 10 en de mobiele site van myts? Hij blijft bij mij aangeven dat het wachtwoord foout is, en als ik omschakel naar volledige site werkt alles gewoon? (maar is niet zo handig op een phone)

Aanmelden of registreren om een reactie te posten