Nieuw onderwerp beginnen

Ervaringen met de Apple Watch app

Hier kunnen we ervaringen met de Beta versie van de Apple Watch app delen.

Helaas is er wat vertraging opgetreden bij Apple. We hopen dat ze de nieuwe app snel vrijgeven. Je krijgt, als je in de testgroep zit, vanzelf een uitnodiging in de mail.

Ik heb nog geen mail ontvangen. Ik gebruik voor mijn Apple ID echter een ander email adres. Kan dat ermee te maken hebben?

Ik gebruik hetzelfde mailadres maar heb ook nog geen uitnodiging.

Ja, potverdorie. Apple doet lastig. Op een of andere manier zijn er 2 testgroepen; intern en extern. Gisteren is de app vrijgegeven voor de interne testgroep, dat is ThermoSmart. Jullie zitten in de externe testgroep. Daarvoor is de app nog niet vrijgegeven. Zo leer je weer.

Ik was dus te voorbarig, sorry.

Geen uitnodiging...externe groep, ik snap het
Ik heb de app geinstalleerd. Ik moet verbinding maken terwijl de app open staat op mijn telefoon maar de verbinding komt niet tot stand.

idem als hierboven vermeldt, ook bij mij.

Idem als hierboven, bij mij dezelfde boodschap, maar niet verbinden dus.

Ik had er ook last van. Wat hielp: app verwijderen, vervolgens opnieuw installeren. Daarna telefoon en watch opnieuw opstarten. Daarna werkte het voor mij.

2 personen vinden dit leuk

JA! dat heeft inderdaad gewerkt, doet het hier nu ook, dank.

1 persoon vindt dit leuk
Had al opnieuw opgestart en de App van de watch verwijderd. Dat werkte niet. Bovenstaande tip, de App in z'n geheel ook van de iPhone verwijderen werkt idd wel.

1 persoon vindt dit leuk

Heren, 

Remco heeft gelijk: eerst de App verwijderen van de iPhone (en dus Watch) er daarbij installeren via TestFlight. Moet werken. 

Excuses want dat hadden we eerder moeten communiceren!

In ieder geval alvast prettig 2016!

1 persoon vindt dit leuk

Heren,

Als de tip van Remco niet werkt zou het volgens een oplossing kunnen zijn: uitloggen op de ThermoSmart App op de iPhone en vervolgens weer inloggen. 

We zijn reuze benieuwd naar jullie ervaringen!

Nogmaals: Groet!

Bij mij werkte de Watch app gisteravond prima. Vandaag geen cijfers in beeld. Alleen "--,-" op alle plekken. 

Alles opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat.

Ik raad jullie aan de ingestelde temperatuur op de grijze balk (in het midden) op een wat prominentere plaats te zetten en/of duidelijker te maken. Het is nu wat weggemoffeld.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten