Testers gezocht voor de Apple Watch App

De Apple Watch App die we in de vorige nieuwsbrief aankondigden, nadert voltooiing. Voordat we de App loslaten willen we hem gedegen getest hebben. Wil je als een van de eerste de App testen en je bent in bezit van een Apple Watch? Geef je dan kan hier op. 

Opgeven voor de beta test doe je door hieronder te reageren op dit bericht. Geef daarbij wel het email adres op waar we de uitnodiging naar toe kunnen sturen!

8 personen vinden dit leuk

Welkome aanvulling Paulussen@me.com
Zou graag willen testen

Ik ben een actieve Apple (Watch) gebruiker. Werk met veel (sport)apps in combinatie met de iPhone.

Lijkt me leuk om aan de test fase mee te werken.

Groet,

Jan

Zou graag willen testen, maar mail adres hier plaatsen vind ik een minder geschikt plan (ivm spam)... 

Ik wil ook graag met de test mee doen. Komt hij ook voor het smartalarm?

André

Ik kom graag in aanmerking voor de betatest.

Jeroen Brouwer

Leuk al dat enthousiaste, de app wordt dus niet voor niks ontwikkeld! We willen maandag de uitnodigingen versturen dus nog even geduld!

Ik kom graag in aanmerking voor het testprogramma. Mailadres echter niet via deze weg

Komt er eigenlijk ook een app voor een android horloge? Ik heb namelijk de moto360 met android wear.

Lijkt me leuk, laat me weten wat ik moet doen

Ik doe graag mee met het testen van de iWatch App!

Ook ik zou de app graag willen testen op m'n nagelnieuwe Awatch

Lijkt me gaaf om de apple watch app te testen voor jullie.

Hoor het maandag wel.

Super dat zoveel mensen de app willen testen. Om alvast een beetje in de feestvreugde te komen:

Om mee te kunnen doen met de beta test heb je een app van Apple nodig op de iPhone: TestFlight.

Als je deze app geïnstalleerd hebt krijg je vanzelf (begin volgende week) een uitnodiging waarmee je de Watch app kan downloaden en gebruiken.

Installeer TestFlight alvast: https://itunes.apple.com/us/app/testflight/id899247664?mt=8

De watch app is gebundeld met de Thermosmart app. De app op de iPhone wordt dus ook vernieuwd. In die app zit 1 know bug: De pauze knop verschuift niet. Dit is alleen een grafisch probleem, de TS pauzeert wel.