Nieuw onderwerp beginnen

Domoticz Thermosmart account gegevens

Beste medegebruikers,

Ik probeer mijn Thermosmart te koppelen aan Domoticz.

Daarvoor is een naam, usernaam en paswrd. nodig.

Ik heb echt alles geprobeerd en gecombineerd;

Apaaraat id, login-naam, login-email etc.

Ik blijf in de LOG van de Domoticz de fout krijgen dat usernaam en password niet zou kloppen.

Heeft iemand de oplossing ??

1 persoon heeft dit probleem

Beste medegebruikers, Ik heb hier het zelfde probleem Gaarne advies

Goede morgen,

Gebruik hetzelfde emailadres en pw wat je ook op de thermosmart zelf gebruikt. Heb zelf wel gemerkt dat het emailadres ook hoofdlettergevoelig is/kan zijn , gebruik dus precies hetzelfde.

image

Geweldig, heel erg bedankt. Het werkt nu eindelijk !
Bij mij werkt het vanaf het begin goed echter de laatste 2 maanden merk ik dat er in de logging van domoticz regelmatig een inlog error naar thermosmart staat. Het gevolg hiervan is dat als er op dat moment een script voor de thermosmart wordt uitgevoerd deze dan niet werkt. Ik heb bv een script lopen dat als de tuindeur open gaat de thermosmart op stand by wordt gezet. Ervaren jullie hetzelfde probleem?

Hier hetzelfde probleem helaas. Check username / password. Weet zeker dat dit correct is ingevuld. in de hardware lijst bij type staat: Thermosmart Thermostat version unidfined (Setup). Heeft iemand toevallig een oplossing?

Ook hier zelfde probleem.

Zelfs nieuw wachtwoord aangevraagd en ingesteld, maar werkt niet.

Is er van de één op de andere dag mee gestopt.

Enig idee wat de oplossing kan zijn ?

Ik wil ook wel weten hoe we dit in orde krijgen, ik ben bezig aan een nieuwe installatie maar krijg het niet voor elkaar.

Ik krijg telkens de melding username/password niet juist. Ik heb al alle mogelijkheden met en zonder hoofdletter geprobeerd...

Geen idee of het door een update van Domoticz of ThermoSmart komt, maar het werkt nu out-of-the-box!

Aanmelden of registreren om een reactie te posten