Nieuw onderwerp beginnen

betere communicatie gewenst

Ik kreeg min of meer terloops bij een probleemmelding de mededeling dar er 's nachts rond 2:00 uur een software update had plaatsgevonden. Ik kan hierover nergens verdere informatie vinden. Waarom ontvangen de TS-bezitters geen bericht dat er een update plastsvindt en waarom is er geen overzicht op de site wat de updates inhouden? De communicatie komt wat defensief en spookachtig over. Kan de communicatie niet wat opener plaatsvinden? Hebben kopers daar geen recht op?

6 personen hebben dit probleem

Het viel me op dat sinds een tijdje het rode lampje steeds knipperde. Dat was nooit zo, dus vorige week op internet gekeken. Er stond dat er dan een probleem was...... Op zolder bij de ketel gekeken: niks bijzonders te zien. Nu ik weer op internet kijk, blijkt vandaag (5-1) de tekst te zijn gewijzigd: als het rode lampje knippert is de ketel aan het verwarmen......? Firmware update? Ik val in herhaling: Waarom horen wij, klanten die een relatief hoog bedrag betaald hebben, dit soort info niet via de mail? COMMUNICEREN SVP!!!

Volgens mij is het rode knipperende ledje al maanden, misschien wel vanaf het begin, het teken dat de boel aan het verwarmen is. Om diezelfde reden was/waren er ook verzoek(en) om dit uit te kunnen zetten. Kan het zijn dat je het wit knipperende led verward met het rood knipperende ledje? Die geeft wel aan dat er iets niet goed is.

De knipperende rode led gaf aan dat er communcatie was tussen TS en ketel. Nu staat er dat de ketel dan aan het verwarmen is. Ik dacht dat dat wat anders was.... De witte led geeft aan dat er een storing is tussen de TS en de server, dus via wifi.

Ik weet niet hoe lang je een thermosmart hebt Joop. Maar de uitleg over statuslampjes was al wel langer bekend. Misschien dat er met de overgang naar het nieuwe forum wat info verloren is gegaan.

Hallo ik heb een permanent groen licht branden en een volledig leeg scherm op de Thermosmart.

Kan hier ook niets over terugvinden op het forum.

Iemand een idee?

Bas,

Als er een storing is met je Thermosmart kun je het beste via de servicepagina een melding maken.

Dan krijg je sneller antwoord.

https://support.thermosmart.nl/support/tickets/new

Bas heb hetzelfde probleem groene led en niets op het scherm van jou is het meer dan een jaar terug is er ooit een oplossing voor gevonden,ik ben de gehele dag bezig geweest maar kom er niet uit. Ben 68 jaar en dus niet zo bekend met computers,vind het alleen een slechte zaak vanTS dat er zo langzaam gereageerd wordt.

Beste Bert,

We hebben navraag moeten doen naar de oorzaak en gevolgen je groene LED. Dit probleem komt erg weinig voor en wij weten ook niet alles. 

Ondertussen heb je antwoord gehad voor zover ik weet. Meestal reageren we binnen 3 uur, bij jouw heeft het iets langer geduurd. Gelukkig is het lekker weer en zit je dus niet in de kou.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten