Nieuw onderwerp beginnen

is er eigenlijk iemand blij met dit ding?

Of ik heb internet... of ik heb verwarming...

van het ene probleem in het andere over.

Ik ga niemand dit ding adviseren. Laat morgen alles weer ongedaan maken. Ketel moet weer omgebouwd worden..

tjonge jonge.. niemand bereikbaar... wat een geklungel... wat onprofessioneel!

Heb er echt meer dan genoeg van.

Dit ga ik ook zeker delen!

2 personen hebben dit probleem

Hier niks dan tevredenheid! Je moet wel even de tijd nemen om de ThermoStart te laten leren. En misschien ligt dat internet probleem wel bij je draadloze netwerk.

Wordt ook flink hopeloos van de onbereikbaarheid van de support afdeling. Via Portals, via tickets, via e-mail aan support, via e-mail aan thermosmart,.... er is geen mens die je helpen kan of wil. Met een beetje geluk krijg je voor de 5e keer dezelfde suggestie om het probleem op te lossen en besluiten ze de hulp met de vraag of het antwoord je geholpen heeft. Ik heb al 2 keer eerder een TS geplaatst, ik ben installateur. Bij deze 3e ben ik inmiddels meer dan 9 uur van mijn tijd kwijt aan frustratie en onmacht.

Wat een trieste behandeling. Woorden schieten tekort. Ik ga zeker mijn best doen om dit te verspreiden, zoiets gun je niemand.

Ook ik ben tevreden. Nooit problemen met WIFI of internet gehad. Als je óf verwarming hebt óf internet denk ik toch echt niet dat dat aan je thermostaat ligt. Dan moet er echt iets verkeerd zijn aangesloten.

Maar vermoedelijk heb je de thermostaat al laten demonteren.

Hier ook een bijzonder tevreden gebruiker. Installatie gemakkelijk en feilloos. Hangt als een prachtig designstuk aan de muur (display volledig uitgezet). Op telefoons en tablet geïnstalleerd, bijzonder gebruiksvriendelijk!
Hier ook wederom een zeer tevreden gebruiker. Aansluiten was vijf minuten werk en het leren kosten zo ongeveer twee weken, maar dat was meer omdat ik zeer weinig thuis ben. De thermostaat werkt bijzonder goed en is zeer gebruiksvriendelijk. Geen idee waar de klachten vandaan komen.

Zeer tevreden met de TS. Simpel aan te sluiten en te bedienen. Zowel via de TS zelf, via de app als via de website. Blij mee.

Ik ben ook zeer tevreden. Installatie was in een half uur gedaan. 1 keer een probleem gehad maar dat lag aan mijn eigen wifi netwerk. 

De 2 keer dat ik contact heb gezocht met TS ben ik beide keren binnen 24 uur op een perfecte manier geholpen. 

Ik heb haast het vermoeden dat de starter van dit topic een concurrent is maar er achter is gekomen dat TS een beter product is dan wat ze zelf probeert te verkopen.  

ik denk dat bij de meeste mensen die problemen hebben met de installatie er 2 mogelijkheden zijn:

- windows 8.1 of windows 10. Hiervoor is in de kennisbank een oplossing

- op de router staat een automatische kanaalkeuze ingesteld. TS kan alleen met een vast kanaal werken.

1 persoon vindt dit leuk

Thermosmart is onbetrouwbaar qua signaal. Het lijkt erop dat hij na een OT storing de hele CV op hol kan laten slaan, die zichzelf dan niet reset. Als je dan bijv. op vakantie bent wordt je hele huis een sauna totdat iemand de stekker van deCV eruit trekt. Dit is echt een groot probleem.

Onbetrouwbaar qua signaal.... Lijkt erop? Stel dat je op vakantie bent? Heb je het nou wel of niet meegemaakt? Ik ben wel benieuwd wat er is gebeurd. Was je ketel of interface stuk? (Nee, ik ben niet van Thermosmart maar een tevreden gebruiker). 

Als je OT storing ligt dat echt aan je CV ketel en niet aan de Thermosmart. Ik zou de CV ketel eens goed na laten kijken.

Mijn thermosmart was na ruim zes maanden niet meer online te krijgen. na enige communicatie met de helpdesk is besloten mij een hele nieuwe op te sturen . Ik was nogal verrast hierover, temeer omdat deze nieuwe ook niet online te krijgen was. Toen bleek het probleem bij ziggo te liggen, zij hadden de instelling van het router gewijzigd daardoor kreeg ik mijn thermosmart niet meer online. DUS: nieuwe thermosmart retour gezonden. Wat bedoel je met een slechte helpdesk ??????? Anita, nogmaals mijn welgemeende dank Een zeer tevreden thermosmart thermosmart gebruiker Jan michels

Jan michels Hoi ik zit ook bij Ziggo en krijg mijn TS niet meer aan de praat wat had ziggo verandert en hoe kom ik erachter of dit ook bij mij het geval is ? MvG Lucienne 

Ik krijg na de zomer periode de verwarming niet bij !!! Wifi is op geen mogelijkheid bij te krijgen ! In het begin na de installatie van TS ook wat Wifi problemen gehad en daarna heeft TS enkele maanden naar tevredenheid gewekt na wat aanpassingen in de dag programma's . Mijn tevredenheid gaat nu snel achteruit !!!  m.v.g. Jaap Keun.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten