Nieuw onderwerp beginnen
Geïmplementeerd

Ondersteuning voor Netatmo weerstation

Op deze manier kan je de lokale buitentemperatuur van Netatmo (www.netatmo.com) weerstation gebruiken. Op deze manier is de data een stuk nauwkeuriger dan de globale data welke op internet beschikbaar is. Tevens heeft Netatmo een openbare Api welke hiervoor gebruikt kan worden. Zo hebben ook app's als WeatherPro dit populaire weerstation al geadopteerd.

1 persoon vindt dit idee leuk.

Dit heeft een tijdje goed gewerkt maar nu is die buitentemperatuur via de koppeling van NetAtmo gestopt. 

het verwijderen en opnieuw maken van de koppeling werkt niet en het lijkt er op dat hier geen oplossing voor is vanuit Thermosmart :-(

Sinds enkele dagen heb ik ook het Netatmo weerstation in huis en hetzelfde probleem bij het koppelen: bij het koppelen alleen de keuze tot koppelen met de binnenmodule. En het resultaat van de koppeling is inderdaad met de door de binnenmodule geregistreerde binnentemperaturen en niet met de buitentemperaturen (werkt dus ook niet via de binnenmodule).

Zodra ik mijn Netatmo koppel gebruikt de Thermosmart de binnentemperatuur en niet die van de buitenmodule.

Heeft iemand een oplossing?

Zie onze "Connected" pagina op de website.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten