Nieuw onderwerp beginnen
Uitgesteld

Twee soorten gebruikers: beheerders en gebruikers

Op dit moment heb je altijd alle functionaliteit tot je beschikking als je inlogt. Je kunt het overzicht zien, de huidige instelling wijzigen, de standaardweek aanpassen en de agenda invullen. Het zou mooi zijn als mijn huisgenoten ALLEEN de huidige instelling mogen en kunnen wijzigen. Daarmee voorkom je gebruikersfouten.

3 personen vinden dit idee leuk.

Goed idee, lastig in te voeren. We houden het in gedachte.

Ik heb familie die momenteel voor een tijdje bij mij inwoont. Ik vind het echt niet prettig dat ik mijn hoofdwachtwoord met hen moet delen om hen toe te laten de thermostaat te bedienen. De mogelijkheid om meerdere gebruikers aan te maken, elk met zijn/haar eigen rechten, is niet alleen een goed idee, het is gewoon nodig!
Bij mijn domoticasysteem kan het, bij mijn alarmsysteem kan het, alleen ThermoSmart laat het niet toe. :(

2 personen vinden dit leuk
Als mijn familie komt kunnen ze de ts op de muur bedienen ( want die knopjes doen het ook) doen de meeste bij hun thuis ook op deze manier. Geeft geen probleem, en de agenda instellingen doen de rest. Ik denk dat als ik alle ideeen hier lees en door gevoerd worden de bediening van de ts wel heel ingewikkeld gaat worden.
@René: voor jou is dat misschien voldoende, voor mij is dat geen oplossing. Mijn familie moet de thermostaat ook via de app kunnen bedienen om de verwarming op afstand aan te zetten als ze vroeger dan voorzien thuis zullen zijn; dat is toch een van de redenen waarom een mens een "slimme" thermostaat plaatst?
En ingewikkeld? Sorry, maar we hebben het hier over een basisfunctionaliteit die gewoon standaard zou moeten zijn, zoals bij zovele andere domotica-toepassingen.

1 persoon vindt dit leuk

Is met de ontwikkeling van de nieuwe Thermosmart V3 hier nog over nagedacht?

Hoe wordt er onderscheid gemaakt tussen verschillende gebruiker mbt geofencing? ik naam aan dat die ieder een eigen Account nodig hebben.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten