Nieuw onderwerp beginnen
Geïmplementeerd

Bloktijd per 15 minuten instelbaar

Het zou erg handig zijn als de tijdsblokken nachtstand / thuis / comfortstand per 15 minuten instelbaar zijn. Zodat je nog zuiniger en besparend bezig kunt zijn.

27 personen vinden dit idee leuk.

Goed idee! Ik wil het bijvoorbeeld  in de ochtend warm hebben van 7.15 uur tot 8.15 uur

1 persoon vindt dit leuk
Ja, dat zou erg mooi zijn.
Zo staan we 's morgens op en zijn zo de deur uit; nu moet ik bv een half uur lang 20 graden programmeren, het instellen van een kwartier lang zou daar veel meer toepasselijk voor zijn.

Zeker een functie die wij ook zouden waarderen

1 persoon vindt dit leuk

Idd, zou ik ook appreciëren!

1 persoon vindt dit leuk

Ook ik zal zeker gebruik maken van de 15 minuten blokken. Vooral in de ochtend. Zeker als ik zie hoe precies de TS de juiste temperatuur op de juiste tijd uitrekent.

1 persoon vindt dit leuk
Helemaal mee eens. De nauwkeurigheid van het aanwarmproces is nu zo goed dat het 'schreeuwt' om meer mogelijkheden, zoals meer blokinstellingen. Een instelbaarheid van blokken met 15 minuten zou om te beginnen al heel wenselijk zijn.

Graag! Of in blokken van 5 of 10 minuten.

1 persoon vindt dit leuk
Dit lijkt me ook erg handig

Ook dit mag wat mij betreft tot uitvoer gebracht worden, lijkt mij niet zo moeilijk te realiseren. Dit kan middels een update uitgerold worden.....

Wanneer kunnen we dit verwachten, ik wil ook graag per 15 minuten regelen.

Prima idee !

Hoe korter de tijdsintervallen zijn des te nauwkeuriger is eea aan te passen op de persoonlijke behoefte.

Dat was het enige voordeel wat mijn oude Nest thermostaat had. Graag zie ik dit terug op de Thermosmart ;-)

Helemaal voor! Kan ThermoSmart misschien aangeven of en wanneer we dit kunnen verwachten?

1 persoon vindt dit leuk
Met deze wens ben ik het volledig eens.

Goed punt, ik wil soms voor het slapen nog even een 15min "boost" kunnen geven.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten