Nieuw onderwerp beginnen
Afgewezen

suggestie: ik zou graag de optie hebben om wisselend (om de minuut) de tijd danwel tem-peratuur te zien

suggestie: ik zou graag de optie hebben om wisselend (bijv: om de minuut) de tijd danwel temperatuur te zien

4 personen vinden dit idee leuk.

Dit is erg vervelend als de TS bijvoorbeeld naast de TV hangt. 

Supergoed idee. Nu is de keuze temperatuur OF tijd. Graag uitbreiden met 3e optie temp+tijd. Zo laat je de keuze bij gebruikers. Argument "naast tv" is zo ook gelijk van tafel.

Niet die drukke scroller, maar alternating temp/time elke -x- seconden

1 persoon vindt dit leuk

Aanvulling van Jeffrey  is een goede, het hoeft niet steeds te veranderen. Temperatuur + Tijd aangeven als derde optie....ik keur hem goed!

Heb nog een vierde optie Temperatuur buiten + Temperatuur binnen!!

Thermostaat naast een TV? Dit is een van de voorbeelden van een verkeerde plaats vanwege de temperatuur beïnvloeding door de tv, ook die led tv's geven warmte af! Verkeerd argument dus om dit af te wijzen

Tja, je hebt wel gelijk maar er zijn toch veel mensen die dit zo hebben. Veel van onze klanten hebben dat zo thuis en het is daarom een valide argument.

Dit komt niet helemaal goed over. Dus omdat veel klanten de Thermosmart naast de TV hebben hangen, is het argument om helemaal niet te doen, dat ook veel klanten deze NIET naast de TV hebben hangen is dus jammer :)

Teruglezend snap ik de verwarring. De vraag kan gelezen worden als "altijd wisselen", dat is inderdaad erg storend als deze in het zicht hangt. Daarom heb ik de vraag wat bijgesteld door het als volgt te doen:

Standaard staat alleen de temperatuur in beeld (voor de groep die deze naast de TV hebben hangen)

Via de website kun je kiezen uit 3 opties:

- Alleen temperatuur (standaard)

- Alleen tijd

- Tijd + temperatuur wisselen

Nog mooier (maar dat is misschien een heel ander issue) is een carroussel maken waarbij je kan selecteren (aanvinken) wat je wilt roteren. Keuze is dan:

- Temperatuur

- Tijd

- Binnentemperatuur

- Buitentemperatuur

- Ingestelde temperatuur

- ... ?

Zo kun je elke willekeurige combi maken. Als er slechts 1 is aangevinkt staat alleen dat in beeld, bij 2 of meer vinkjes roteert de informatie elke -x- seconden

2 personen vinden dit leuk

prima aanvulling.

Overigens hebben volgens mij de meeste mensen de tv niet naast de thermostat.

Hoe was het ook alweer? Meeste stemmen gelden...... ;-)

Goed plan om de front-display uit te breiden naar de wensen van de gebruiker. Persoonlijk mis ik op de de front-display van deze thermostaat, naast de andere in deze threat genoemde opties, een indicatie dat de ketel actief is (tapwater, cv, of uit). Het lijkt me niet zo moeilijk om de wensen in deze threat te implementeren. Laat de gebruiker kiezen wat hij wel/niet wil zien, dan is iedereen tevreden.

Meer opties voor de display lijkt me inderdaad een goed idee. Tijd hoeft van mij niet zo (ik heb al een klok in onze woonkamer hangen), maar ik zou bijvoorbeeld heel graag de optie hebben om als de thermostaat aan het verwarmen is, zowel de huidige als de doeltemperatuur te zien (naast elkaar, net zoals je ziet op het moment dat je de temperatuur handmatig wijzigt).

Wordt op onderstaand voorstel nog doorgeborduurd of is het definitief afgewezen, zou enorm jammer zijn om dit voorstel waar vele gebruikers enthousiast over zijn af te wijzen.

Nog mooier (maar dat is misschien een heel ander issue) is een carrousel maken waarbij je kan selecteren (aanvinken) wat je wilt roteren.

Keuze is dan:

- Temperatuur

- Tijd - Binnentemperatuur

- Buitentemperatuur

- Ingestelde temperatuur

- ... ?

Zo kun je elke willekeurige combi maken. Als er slechts 1 is aangevinkt staat alleen dat in beeld, bij 2 of meer vinkjes roteert de informatie elke -x- seconden  

1 persoon vindt dit leuk

Mooi idee van Ton. Wij zouden zelf graag primair de buitentemperatuur zien. Die is in de zomer en winter toch interessanter dan de kamer- of ingestelde temperatuur. De ThermoSmart zorgt er immers voor dat we daar geen omkijken meer naar hebben.

+10 voor mij!! Heb net als velen mijn thermosmart ook niet naast de tv hangen. Meer info op kunnen oproepen zou voor mij absoluut meerwaarde zijn. Buitentemperatuur/binnen temp/ingestelde temp/tijd etc... Laat maar komen Kodjo

Wat ik graag zou willen zien is op 1 display zonder carrousel maar gewoon vast tijd | Temp.
Dus als voorbeeld 20:15 | 19,5

Wat leuk om te zien...sinds tijden log ik weer eens in op het portal en veel suggesties die ik heb zijn inmiddels al benoemd. Ik sluit mij aan bij het idee van Jeffrey en Dennis.