Nieuw onderwerp beginnen

5ghz ondersteuning

Graag ondersteuning voor 5ghz eifi verbinding

6 personen vinden dit idee leuk.

Prima idee !

Onze buurt is vergeven van 2.4GHz transmissie, waardoor dat gehele spectrum vol zit. Hierdoor wordt communicatie op 2.4 GHz bemoeilijkt of is vaak helemaal niet mogelijk ! 5GHz geeft een uitstekende uitweg om een betrouwbare verbinding te maken

Ben ik ook voorstander van!

De Thermosmart is op dit moment het enig apparaat in ons huishouden dat geen 5Ghz ondersteund. Het liefst zet ik 2.4 Ghz helemaal uit op mijn router en doe ik alles op 5Ghz.

Als er een nieuwe versie komt met 5Ghz ondersteuning koop ik 'm direct!

(zal wel geen softwarematige update zijn vrees ik)

Ondersteuning van hardware blijft lastig.

Suggestie: Modulaire opbouw van je netwerkcomponent waarbij deze 'eenvoudig' gewisseld kan worden naar de behoefte. Dus een 2. 4GhZ Wifi omzettenaar 5GHz of UTP zou dan relatief eenvoudig zijn,

Beide. Dit daar de bedrijfszekerheid van 2,4Ghz veel beter is

Niet als je in een gebied zit waar de 2,4Ghz band helemaal vol zit. Dan is de 5Ghz een stuk stabieler, of natuurlijk nog betrouwbaarder: via utp.

het antwoord is dus @Kodjo, ja zeker 5Ghz ondersteuning. Altijd met de markt meegaan en zo ook oude standaarden zover technisch als mogelijk ondersteunen. Gebruik dus op t TS board altijd de networking chip met de meest recente technology ('n' met 5 Ghz irt board v1 en v2) ) welke ook oude standaarden ondersteund. Dus momenteel 802.11 (b)/g/n/ac waarbij "b" aan t uitsterven is en "ac" (ook 5Ghz) aan het opkomen.
Aanmelden of registreren om een reactie te posten