Nieuw onderwerp beginnen

Kun je in de app zien of de thermostaat online is, een verbinding heeft met de server? lijkt me handig

Ik vraag me af of je in de app kunt zien of de ThermoSmart thuis, online is, in verbinding staat met de centrale server. Volgens mij wordt de bij de server laatst bekende gegevens getoond. Het zelfde geldt voor een wijziging in de temperatuur. Stel ik verander de temperatuur van 18 naar 20 graden. Ik zou graag willen weten of de opdracht bij de thermosmart is aangekomen en of hij de wijziging heeft aangebracht( tweeweg verkeer) Ik ben op dit idee gekomen omdat ik nu met Zwave bezich ben ipv kaku. Mochten jullie meer info nodig hebben dan hoor ik dat graag.

5 personen vinden dit idee leuk.

Volgens mij knippert het lampje aan de zijkant wit als er geen verbinding is met de router/server.

Als je de temperatuur verhoogt gloeit lampje enige tijd rood.

Als je de temperatuur verlaagt gloeit lampje enige tijd blauw.

@ de VerwonderinG: Klopt!

de vraag was of je het op de app kunt zien niet of je het aan de witte led kunt zien.

Lijkt me overigens wel handig.

Kan de ts overigens via de app bedient worden als jullie central server er uit ligt?

wordt dit idee nog verder uitgewerkt, ik heb helaas al een paar keer meegemaakt dat de wijzigingen die ik buitenhuis heb ingevoerd, niet werden doorgevoerd en dat had ik graag geweten.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten