Nieuw onderwerp beginnen
Geïmplementeerd

Aanwezigheidsdetectie + persoonlijk profiel

Het zou fijn zijn als, wanneer één van de bewoners thuiskomt (bijvoorbeeld middels detectie van de (geregistreerde) smartphone van deze bewoner) een persoonlijk verwarmingsprofiel wordt opgestart.

Kan met Drebbl of IFTTT, kijk op onze "Connected" pagina van de website.

dat lijkt mij een geweldig idee! de opmerking (mbt drebbl of ifttt) begrijp ik niet

Dribbel kan deze functie vervullen (is er zelfs speciaal voor gemaakt). Met IFTTT kan je deze functie zelf "programmeren".

Drebbl is Android only (en maandelijkse kosten....dat was toch zo fijn van TS: geen maandelijkse kosten?)......en IFTTT heb ik me nog niet echt in verdiept, maar het lijkt er op dat het net niet kan wat ik wil: bij bepaalde "events" in mijn agenda de stooktijden aanpassen...

Ik werk in ploegendienst en zou bij vroege ochtenddienst de verwarming wat vroeger op temp willen hebben.

Ik heb nog geen TS, omdat ik nog niet gevonden heb, of het mogelijk is wat ik kan.

Je kan je Google kalender gebruiken om een de ThermoSmart aan te sturen. Ik heb een recept op IFTTT aangemaakt om dit te doen.

https://ifttt.com/recipes/383081-start-heating-with-google-calendar-event 

Die heb ik gezien bij IFTTT, maar het is me nog niet duidelijk of je die events ook kan definiëren in IFTTT: wanneer er OD in mijn agenda staat, dan vervroegd opwarmen.

Zoals ik het nu lees volgt actie  bij "any event", dat zou dus ook een "hele dag" event kunnen zijn zoals verjaardag oid.

Agenda koppeling met IFTTT is alleen mogelijk met Google Agenda en niet met de  Agenda?

(ze worden bij mij wel gesynct, maar Drebbl is ook al non-....terwijl TS toch aardig wat airplay kreeg bij de  kanalen, terwijl er bepaalde dingen niet door volledige appelaars te doen zijn) 

Ik heb zelf nu ook een recept (33532350) gemaakt, waarbij event “TS” in Google Calendar de TS triggert om SP op 19gr te zetten.

TS heb ik iedere keer (repeterend) in agenda gezet wanneer ik ochtenddienst heb.

Woensdag 17 februari weet ik of het werkt…..

Ridder

Ben benieuwd!

Ik heb ook een geofence-achtig recept gemaakt (33533055) waarbij SP ingesteld wordt wanneer ik het aangegeven gebied in rij.

Dat werkte vanmorgen wel goed, alhoewel wat laat, maar mijn vrouw was net even eerder en had hem handmatig op een hoger SP gezet.

Het werkt dus en is eenvoudig te realiseren.

Wat de toegevoegde waarde van Drebble is weet ik nu even niet...(bovendien nog niet beschikbaar voor iOS)

Aanmelden of registreren om een reactie te posten