Verholpen: Server storing 30 januari 2019

We hebben een probleem met de server. Daardoor zijn alle diensten van ThermoSmart geraakt zoals:

Helaas kan je de gewenste temperatuur nu alleen op de thermostaat zelf instellen. We werken hard om de server weer online te krijgen. De voortgang zullen we hier melden. Hou dit forum dus goed in de gaten. 

Onze excuses voor het ongemak!

zo te zien is de server weer in de lucht. ik kan die de web pagina weer inloggen ook via de apps

De app werkt nu wel, maar de app op de IPad niet.

Nog niet alles werkt. De belangrijkste zaken zijn nu weer online:

• De apps, dus je de thermostaat weer van afstand bedienen. Waarschijnlijk zal je weer opnieuw moeten inloggen. 
  • De portal my.thermosmart.com is weer bereikbaar.

Helaas is nog niet alles terug, zoals bijvoorbeeld de website www.thermosmart.com. Later vandaag zullen deze ook online komen.

Goed om te lezen dat eea zo snel wordt opgepakt en opgelost. Geen echte hinder ondervonden, dwz handbediening werkte prima, alleen app niet.

Heb de thermostaat omhoog kunnen zetten en inmiddels werkt de app weer. Gelukkig.

Ik zal ff een ticket aanmaken, maar ik ben inmiddels ruim een uur bezig om mijn thermossmart weer aan de gang te krijgen.

tot op heden is het mij nog niet gelukt om het wifi netwerk thermosmart te vinden, dus de verwarming doet bij mij nog niks.

lekker al het buitn 2 graden is :-(

Hier werkt alles weer!

Ik kan nog steeds niet mijn wifiverbinding herstellen. De server is onbereikbaar. Klopt dit?
Aanmelden of registreren om een reactie te posten