Nieuw onderwerp beginnen

niet meer kunnen in loggen

de thermosmart heeft 2 weken goed gedaan. Na d tweede week wou ik de tempratuur veranderen, kon ik op de computer niet meer inlogen en op me telefoon ook niet meer,

hij herkent mijn email niet meer, en op nieuw aanmelden lukt ook niet.

2 personen hebben dit probleem

Inderdaad, mijn email wordt niet meer herkend, kan niet meer inloggen

1 persoon vindt dit leuk

Hier hetzelfde probleem. Mijn wifi is goed. Maar ik kan niet bij de thermosmart thermostaat via mijn telefoon en inloggen op my.thermosmart.nl lukt ook niet. Als iemand een oplossing heeft hoor ik het graag. 

Dit probleem heb ik op dit moment ook. De website van themosmart werkt niet. Inloggen gaat niet  niet via de app, niet via de website). Zit nu thuis in de kou

Ik heb sterk het idee dat dit probleem niet bij mij zit. Maar dat Themosmart uit de lucht is.

@ Remy: dat klopt. Je kunt stoppen met verder zoeken. In de tussentijd de thermostaat gewoon met de hand bedienen. 

De handbediening werkt niet

Handbediening werkt niet

Hier zelfde probleem, inloggen lukt niet. Wat is de oplossing?

1 persoon vindt dit leuk

Ook ik heb dat probleem. Is dit een reden om hem terug te sturen?

Ik kan anders net zo goed een normale thermostaat pakken.

handbediening werkt bij mij trouwens wel

Alles werkt gelukkig weer, zoals het hoort. De applicatie doet het weer en je kunt weer inloggen op my.thermosmart.com. Hopelijk gaat de server niet te vaak down, want dat geeft een boel gedoe voor veel gebruikers. Snelle communicatie hierover vanuit TS vind ik essentieel. 

Aanmelden of registreren om een reactie te posten