Nieuw onderwerp beginnen
Opgelost

geen portal login kunnen aanmaken hardware id niet gekend????

beste net een thermosmart gekocht en kan deze niet online raadplegen ,blijkbaar is de hardware id en code niet gekend in de database ????wat nu?graag wat hulp 

mvg wesly.vandeweghe@skynet.be

Beste Wesly,

je bent online.

Je HardwareID en bijbehorende wachtwoord gebruik je om een eigen account aan te maken.

Dat doe je via deze pagina: https://my.thermosmart.nl/login (blauw button nieuw account aanmaken)

Nadat je een account hebt aangemaakt krijg je een verificatiemail.

Zodra je deze hebt bevestigd kun je inloggen op de portal.

Let daarbij op dat zowel je e-mail als je wachtwoord hoofdlettergevoelig zijn.

Als we je verder nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan weten.

Ik kan een nieuw account aanmaken niet vinden
Ik heb gisteren ook de thermosmart geïnstalleerd, maar waar kan ik het account aanmaken? Ik heb de app op mijn telefoon maar daar moet ik inloggen met mijn e-mailadres en wachtwoord.

1 persoon vindt dit leuk
Ik zie ook geen blauwe knop. Heb alle mogelijk combinaties geprobeert niets werkt. Zelfs mijn portal email adres, maar dat wordt niet herkend in de database. De installatie liep vlot, tot de qr code, app gedownload, inlog. En nu?
Hoe log ik in op de app? Ik heb een hardware id met wachtwoord. Ik heb een email en wachtwoord voor dit forum, maar hoe ik nu moet inloggen is mij geheel onduidelijk.
Alles is onduidelijk echt een flop dit. Maargoed. Ik hoop dat ik in toekomst aangezien e.on. Eneco is dat je kan overstappen op de toon. Ik weet het ook niet alles is moeilijk en onduidelijk terwijl ik best wel verstand.van dit soort dingen heb..
Nou ik vond het best redelijk te doen allemaal en het werkt, de cv gaat aan en uit, alleen het display is in het engels en ik wil dat ding in kunnen stellen. Ben gekomen tot na de qr code, app geinstalleerd en toen werd het mega onduidelijk, want er wordt een email adres gevraagt en wachtwoord. Dit heb ik echter nog nergens opgegeven. Dus mijn email ingevuld met het wachtwoord wat op de readme kaart staat. Nou mislukt en zo is het dus niet duidelijk wat er nu gebeuren moet. Er is een ticket aangemaakt 30 minuten geleden, ben benieuwd hoelang dat duurt. Ben ook benieuwd naar de "free thermoart".

Nou de pennetjes waarmee het plastic vastzit in de witte houder zijn nu ook afgebroken, ik kan wel janken ! Effe een nieuwe thermostaat plaatsen... PPFFFFFFffff en er is helemaal niemand die antwoord geeft?

Het is opgelost , super !!
Aanmelden of registreren om een reactie te posten