Nieuw onderwerp beginnen

Wintertijd

Goede Morgen,

Net als bij de zomertijd heeft de wintertijd zich niet aangepast op mijn Thermosmart

2 personen hebben dit probleem

Nogmaals Goedemorgen

De tijd heeft zich inmiddels aangepast aan de wintertijd

Moet de TS zelf overgaan op wintertijd of moet ik dat doen en zo ja, hoe dan?

Ook dit jaar is thermosmart niet aangepast aan wintertijd. Als ik mail dat hij een uur te vroeg is aangeslagen krijg ik terug dat de cv wel is aangegaan. Ja dat zei ik dus. Als ik de mail beantwoord word ik verwezen naar een site om een ticket aan te maken. Thermosmart heeft de klant als noodzakelijk kwaad bestempeld en verschuilt zich achter een digitale slotgracht van tickets. Thermosmart mag mij kennelijl wel mailen maar ik hen niet.

Ik had hetzelfde probleem. Wel een ticket aangemaakt. Er werd mij geadviseerd opnieuw mijn locatie in te voeren. Echter toen ik vanmiddag thuis kwam had Thermostart spontaan de juiste wintertijd aangenomen.

Dus mijn probleem opgelost. Wellicht bij Lex ook?.

Krijgen we hier op deze plaats nog informatie over de zaak zomer, wintertijd. Zie geen reacties van de firma.
Het is nog steeds niet goed.

Dag Lex,

Was het gelukt om je locatie opnieuw in te geven zoals ik het het vorige bericht had aangegeven? Overigens als je en ticket aanmaakt krijg je persoonlijk  bericht van Thermostart.

Kennelijk is het nog steeds nodig met deze work-around.

Ik heb al aardig wat heen en weer gemaild en het voorverwarmprogramma blijkt van slag omdat de thermosmart de afgelopen tijd warmte had gevraagd en niet kreeg. Kan kloppen want de ketel stond op zomerstand. Daardoor ging hij nu veels te vroeg sochtends aan. Thermosmart moet dit zelf van hun locatie uit stapsgewijs bijsturen. Het lijkt erop dat de thermosmart niet kan omgaan met ketels die op zomerstand hebben gestaan (alleen warm water verwarmingsfunctie uit).
Aanmelden of registreren om een reactie te posten