Nieuw onderwerp beginnen

zomertijd

TS staat nog op wintertijd...

wat kan ik hier aan doen of moet dit bij TS centraal gebeuren

kan me niet herinneren dit eerder zelf gedaan te hebben. 

8 personen hebben dit probleem

Ja, heb ik ook last van

Ook hier de echte tijd

Wintertijd in Heerhugowaard

Hier hebben wij nog wintertijd, hoe los je dit op

heb hetzelfde hier staat de thermosmart ook nog steeds op wintertijd. Helaas kan ik nergens vinden waar ik de tijd een uur vooruit kan zetten. Je mag toch verwachten van TS dat de zomertijd automatisch doorgestuurd wordt naar de thermosmart in je woonkamer.

Idd geen zomertijd op de TS.

Waar of hoe lossen we dit op?

Ik ben op pc naar my thermosmart gegaan en heb in het menu Instellingen de woonplaats terug ingegeven, dan op wijzigen gedrukt en nu staat het uur juist.

thnx Dirk het werkt heb de plaats opnieuw opgezocht en opgeslagen en nu staat de juiste tijd weer vermeldt op de Thermosmart.

Top Tip Dirk Ook bij mij hiermee opgelost

Inderdaad woonplaats aangepast en dat werkt. Maar zou een sjiekere oplossing voor moeten zijn

Inderdaad, woonplaats opnieuw geprogrammeerd en nu staat de thermosmart op zomertijd.... Een beetje ingewikkeld, vind ik

Als ik de woonplaats naam delete in het grijze venster krijg ik een melding met kies een naam uit lijst maar er verschijnt geen lijst en tijd blijft wintertijd.

Ook bij mij nog steeds wintertijd,  Zelfde probleem als Mart..

Ook hier nog steeds wintertijd. Zelfde probleem als Mart: géén lijst beschikbaar om woonplaats te kunnen kiezen.

Aanmelden of registreren om een reactie te posten