Start a new topic

Buitentemperatuur

Kan het zijn dat de buitentemperatuur niet goed wordt opgehaald?

In de portal en de app staat nu bijv 5 graden vermeld terwijl het 8 graden is momenteel. Dit is al een paar dagen het geval. Gister bijvoorbeeld steeds 1 graad, terwijl het warmer was buiten.

1 person has this problem

Staat nu een uur op: Putte, Gelderland, Netherlamds Is nu 4 graden op de TS en -5,8 bij de KNMI in de Bilt. Hou het in de gaten, maar ik zie nog geen opzienbarende verschillen door de toevoeging Gelderland
Zie een type fout in mijn reactie hierboven: is natuurlijk Putten, Gelderland, Netherlands. Dus daadwerkelijk putten met een N

De temperatuur zou nu weer moeten kloppen. Mogelijk ging er iets mis bij onze weerservice.

Lijkt mij beslist nog niet opgelost: nu -1 in de Bilt en + 6 volgens TS in Putten. Heeft nog enige aandacht nodig.......
mijn laatste bijdrage in dit onderwerp, ik heb niet de indruk dat er naar een oplossing gezocht wordt, dan wel dat het zo gecompliceerd is dat het onoplosbaar is.
nog steeds knudde!!!
8 graden op de thermosmart en 1,8 graden in de bilt (info KNMI)

dit alles ter lering en vermaak.

Suc6 ermee, dit was mijn laatste bijdrage :-(

Hoi Marcel, 
N.a.v. jouw bericht heb ik even gekeken en inderdaad, het klopt niet of wij moeten ons ernstig zorgen gaan maken. Vanmorgen om 04:00 uur was het volgens mijn TS 24 graden buiten en toch moest ik 2,5 uur later, net als menig ander Nederlander, mijn autoruiten krabben. 

image

Dat plaatje van Immo komt me bekend voor. Ik zie ook al weken dat de temperatuur overdag rond de 10 graden zit en 's nachts to boven de twintig stijgt.

@Peter, 
Na mijn bericht in dit topic heb ik, i.v.m. vreemde meldingen in het display, een downgrade gedaan van mijn firmware (zie dit topic voor meer info). Na de downgrade heb ik geen vreemde temperaturen meer waargenomen. 

Komt er nog een oplossing voor dit probleem? Buiten is het nu (16:30) 17C. Device zegt 4C???
Login or Signup to post a comment