Start a new topic
Not Taken

Plug-in voor Android Tasker

Er is een API op komst, dat lees ik op veel plekken. Zou het niet fijn zijn als die ook meteen als Tasker plugin komt? Dan kunnen niet programmeurs middels de Android Tasker app ook allerlei geavanceerde instellingen doen.

We hebben een API gemaakt en hopen dat derden dit soort koppelingen maken.

Inmiddels kun je met de app AutoRemote vanuit Tasker een IFTTT koppeling maken dmv een webhook. Ik heb pas net sinds vandaag mijn ThermoSmart V3 aangesloten en weet dus nog niet of het werkt, maar het werkt wel enigszins met een Sonoff tussenstekker. Ik denk dat ik het commando wat te snel stuur na het inschakelen van WiFi op mijn telefoon en dat de aansturing daarom soms faalt. Ik heb het wat verbeterd en ik hoop dat zowel mijn Sonoff tussenstekker als de ThermoSmart goed aangestuurd worden.

Ik ga het gebruiken om wanneer ik naar bed ga de temperatuur lager in te stellen en wanneer ik wakker wordt de temperatuur wat hoger in te stellen. Zo ben ik niet volledig afhankelijk van het programma dat ik heb ingesteld. De komende dagen zal duidelijk worden of mijn Tasker-profielen correct functioneren.

Login or Signup to post a comment