Start a new topic
Solved

temperatuur klopt niet met ingestelde temperatuur

De temperatuur die de appĀ  aangeeft klopt niet met de temperatuur op de thermostaat zelf. De wifi verbinding is okay. Als ik op de website bijvoorbeeld de gewenste temperatuur verhoog, geeft ie dat niet aan op de thermostaat. Kachel brandt nu onnodig veel.

Heb je in My Thermosmart op de website al eens gekeken bij de instellingen (tandwiel icoon rechtsboven) en dan "Getoonde temperatuur"?

Bij mij was het niet direct zeker of de ThermoSmart V3 een afwijking had aangezien diverse thermometers steeds wat anders aangaven. Na nog meer thermometers vlakbij de ThermoSmart V3 te hebben geplaatst waarbij diversen wel de zelfde temperatuur aangaven bleek de ThermoSmart V3 de kamertemperatuur toch 1 graad te laag aan te geven. Via de instellingen op de website heb ik de weergave dus op 1 graad hoger ingesteld en nu komt de weergeven temperatuur overeen met wat de thermometers aangeven in de zelfde kamer als de ThermoSmart V3.

Hi Jeroen, bedankt voor je hulp. Het probleem zat echter in een versoorde koppeling met de thermosmart website. Door een reset en een update is het nu verholpen.

Login or Signup to post a comment