Start a new topic

Help: onze Thermosmart leeft een eigen leven

Wij hebben sinds een paar dagen de Thermosmart en zijn er opzich heel blij mee. Hij heeft alleen 1 rare eigenschap: elke ochtend, heel vroeg, besluit hij uit zichzelf om gigantisch op te warmen. Hij staat 's nachts ingesteld op 14 graden maar al drie dagen gaat hij uit zichzelf om een uur of 5 a 6 s ochtends ineens verhitten. Ondanks dat hij nog steeds op 14 graden ingesteld staat. Dit stopt vervolgens pas als ik, oververhit, de stekker uit de ketel trek, een minuutje wacht en hem er dan weer in doet. Dan volgt ie het programma weer. Op de overzicht staat het patroon, inclusief het bizarre verschil tussen hoe warm het is en hoe warm we het willen hebben 

Deze ochtenden zijn niet bepaald prettig. Iemand ervaring met hoe ik dit kan oplossen?

image

oplossen? 

3 people have this problem
1 Comment

Ik heb iets vergelijkbaars gezien. Ik heb de Thermosmart sinds 2 dagen en beide nachten begon hij in de nacht te verwarmen. De eerste nacht rond half 4 en de tweede nacht rond half 5, terwijl het programma pas om 6 uur begint. 

Is dit misschien de SmartShift, die nog moet "leren" hoe vroeg hij moet beginnen om de juiste temperatuur om 6 uur te bereiken?

Login or Signup to post a comment