Start a new topic

https:\\my.thermosmart.com website is verdwenen

Ik kan niet meer inloggen.

De website mythermosmart is verdwenen.

Ik lees deze melding:

Application is not available

The application is currently not serving requests at this endpoint. It may not have been started or is still starting.

Possible reasons you are seeing this page:

The host doesn't exist. Make sure the hostname was typed correctly and that a route matching this hostname exists.The host exists, but doesn't have a matching path. Check if the URL path was typed correctly and that the route was created using the desired path.Route and path matches, but all pods are down. Make sure that the resources exposed by this route (pods, services, deployment configs, etc) have at least one pod running.

1 person has this problem

Ik heb hetzelfde probeem.

Hier hetzelfde probleem. Ik kan hierdoor ook de kachel niet meer aanzetten. Begint toch wel een beetje koud te worden. 

@ Geer

Je kunt hem toch nog handmatig bedienen. Gewoon op de thermosmart zelf, dus niet via de app. Dat moet gewoon werken. 

Was even zoeken, maar inmiddels gelukt. Bedankt Maurice.

Een berichtje van thermosmart op het twitterkanaal of op het forum was wel handig geweest. Ik wil als klant graag geïnformeerd worden, niet moeten zoeken naar informatie.

Bericht zojuist ontvangen van Thermosmart via facebook message:

We hebben een probleem met de server. Hierdoor kan je alleen op de thermostaat zelf de temperatuur instellen. We werken hard om de server weer online te krijgen. Onze excuses voor het ongemak!

Chat Conversation End

Type a message...

Login or Signup to post a comment